Sidor

26 mars 2014

DT-card The Paper Shelter # 151

God Morgon!
Visst är det skönt det är att vi äntligen börjar få lite vår med varmare och ljusare dagar. Så skönt!!
Det är dags för en ny utmaning hos the Paper Shelter  när jag såg veckans tema Spring Delights  så kände jag direkt att det var den här digi:n jag ville ha med. Att kunna börja åka cab, och hänga undan vinterkläderna är väl vår om nåt :)

Tyvärr vet jag inte vad som hänt med min bilder, vet inte hur många gånger jag tog om bilden, inne, ute, med blix, utan blix, men den blir ändå blurrig :( Har för tillfället stora problem med min dator, det är mycket som inte funkar som det ska tyvärr, men en ny dator är inte allt för långt borta, längtar!!!

Hoppas ni allafall får lite inspiration av bilderna så ni vill delta i våran utamaning :)

God Morning!
It's time again for another challenge over at the Paper Shelter. It´s Team A's turn to inspire you all for this challenge.
The theme for this week is  Spring Delights.

This is my card: I have used the fab digiHey, Baby!





The image is colored with Letrastpens: Promarkers and Flexmarkers:




As always if you use a Paper Shelter Image available here, you will be in with a chance of winning an amazing $30 voucher to spend in the store.
If you win using any other image you win 3 digis of your choice from the shop.
So with prizes like this on offer, why not have a go?

Thank you so much for all your lovely comments on my previous posts :) <3 <3

Have a great week.

HUGS

8 kommentarer:

Nannieflash sa...

Morning Anna, oh my this image always brings my teenage days back, and your colouring is just stunning as is your card layout. hugs Shirleyxxxxx

Angela sa...

Awesome card Anna..... very retro!!! Love all of it!!
xxAngela

Maritha sa...

Åhhhh så härligt och vårigt kort. Riktigt söt stämpel min söta vän!! :)

Kraaaaam

Judith sa...

A great interpretation of the theme Anna - I just love this card - its fab - makes me want to sing songs from Grease lol!! hugs Judith

Jok_96 sa...

wow vilket kort och färgläggning.

Ha en fin helg, kraamm

Johanna

Gail sa...

Hi Anna, what an awesome card! I adore this image!!! What great colors you chose for your images and the car. Did you plan for those daffodils to be in the top corner and then you embellished with tulips the same color? That's an awesome look! Such a GREAT card!!!! Hugs, Gail

Pysselfröken sa...

Vilken supersöt digi! Din färgläggning är toppen som vanligt. Ja visst är det skönt att våren är här. Vi grillade första gången och åt ute på altanen under helgen.
Ha en fin dag!
Kram Frida

Lena sa...

Åh vad jag gillar detta kort, föll ju pladask för motivet och du har gjort detta så fint..

Kram Lena