Sidor

27 maj 2013

Fairy Magic - Lots of Love

Hej!
Först vill jag börja med att tacka för alla fina kommentarer, så kul att ni gillar det jag gör och att ni återkommer till min blogg :)

Tänkte visa ett kort som blev gjort under helgen ;)
Jag har använt mig av den jättesöta stämpeln Fairy Magic - Some Odd Girl och målat henne med Promarkers/Flex/Tria. Jag använde mig av en vit kortbas, rosa cardstock och mösterpapper från Stamperia.
Silverglittrig web band bakom stämpeln och på insidan av kortet. Text - 3D sticker - Tulip.


Hudfärg: Almond, Blush, Sunkissed pink Tan
Hår: Satin, Vanilla, Tan
Vingar: Glacier Blue
Ögon: B128
Klänning o Blommor: Pink Lavender, V518
Blad o Skor: Meadow Green, Lime Green
Gelly Roll MED/08


Hoppas ni får en toppenvecka!!
KRAMIS

8 kommentarer:

Jennifer sa...

Suuuuperfint! Vingarna är helt magiska! :)

Maritha sa...

Åhhhh verkligen helt underbart fint! :) ♥

Kraaam

Stephi sa...

dunderfint

kortmakeri och känslor sa...

Så vackert! jag gillar dina kort så mycket!!! kramar!!!

Majsan sa...

Hej goa Anna!!
Tusen Tack för senast!! Såå roligt vi hade, längtar redan till nästa gång :)
ÅHH detta kortet är ju såå vackert, såå snyggt färglagd och såå gillar jag ju hörnen och vilka vackra papper.
Insidorna är ju supersnygga!!

ÅHH vad bra att du skriver vilka färger du har använt, TACK!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Susy sa...

Ljuvligt vackert Anna!
Du är verkligen en mästare och en helt underbar lärare!
TACK för allt i lördags!

KRAM SUSY

Linnea sa...

Så underbart vackert kort! :)

Kristina ScrapSalig sa...

Magiskt vackert, så läckert med den rosa färgen tillsammans med det "mjukare" papperet! Söt stämpelbild och din färgläggning är så perfekt!

Ha en härlig dag, kram!