Sidor

2 apr. 2013

Ses vi då?

Hej hopp :)
Tack så jättemycket för alla fina kommentar, det värmer ska ni veta. Blir så glad för alla som tittar in till mig.
Vad gäller hälsan så mår jag mycket bättre och det känns skönt att orken börjar komma tillbaka :)

Det har inte hänt så mycket här sedan jag skrev sist, har färglagt nåt motiv men mycket mer än så är det inte.
Men på lördag ska jag iväg på en stor scrapträff vid globen och hoppas då få nåt kort gjort så nu håller jag på och letar runt efter inspiration, annorlunda kortvikningar osv.

Är det nån av er som ska dit?
Det ska ju komma totalt 1000 personer, varav hälften är scrappare o resten håller på med smycken. Helt galet mycket folk, men det känns ändå som en rolig grej att iallafall ha sett sen får man se hur mycket som blir gjort :)

Bjuder på ett tidigare visat kort :)
Kramis

11 kommentarer:

Stephi sa...

men så fantastiskt...åå så sött.
Japp jag ska till Globen

Maritha sa...

Hej raring! Skönt att höra att det är lite bättre. Låter härligt med en scrap träff....har aldrig varit på nån tyvärr. Ha så himla skoj där.
Kortet är helt ljuvligt fint verkligen. :) ♥

Kraaam

Sofia Eriksson sa...

Kortet är jättefint!!

Jag ska också på träffen i helgen. Det ska bli så himla roligt!! Som du säger så får man väl de hur mycket man får gjort.

Kram

Sollan sa...

Åh vad roligt du ska få! Ångrar lite att jag bokade av. Tack för kommentar hos mig. Vi måste ses snart! Stor Kram!

kortmakeri och känslor sa...

Åh vilken kram du ska få då!!! Har saknat dig på mässorna fina du!!
Skönt att höra att du mår bättre!!!
Ta hand om dig!

Susy sa...

Men åh så himla läckert kort, älskar dessa stämplar och vilken härlig maskning!
Underbar färgläggning!

KRAM SUSY

Mona sa...

Skönt att höra att du mår bättre, önskar dig en underbar helg i Stockholm. Och du bjuder på ett underbart kort i de ljuvligaste färger ett riktigt ögongodis
Ha det nu så kul
Kram Mona

Kristina ScrapSalig sa...

Låter som ett skojigt "litet" event som du ska på och jag hoppas att det bjuder på massor av ny inspiration även om produktionen inte kan förväntas bli så stor! Hahaha, jag blandade ihop ordföljden en smula när jag läste och läste "mycket galet folk", kanske stämmer det också, "scrapgalet" folk lär det iallfall vara =)

Mysigt och bubbligt kort, vackert komponerat och härliga färger!

Ha det gott och sköt om dig, kram!

Anna sa...

Vilket underbart kort du visar här!! Jag har denna Tildan, men saknar badkaret.. Men det står på önskelistan.. hihi.. Härligt med scrapträff.. Ha det så trevligt!

Kram Anna

Iffa ...... sa...

hej!
Skönt att höra att du mår bättre, inte kul att känna att man inte är riktigt frisk och att orken inte riktigt finns där.
Men fasen vad kul du kommer ha idag!!!! Hade jag bott närmare Stockholm hade jag garanterat åkt på detta för det låter som en väldigt rolig dag för er alla som skall dit.
Det viktigaste idag är inte om du producerar något utan sug åt dig glada människor och inspiration =)
Ditt kort är så gulligt och sött! Så fint med de två stämplarna tillsammans, verkligen helt underbart!
Stor kram från mig!

Linnea sa...

Vilket otroligt vackert kort! Du har färglagt stämpeln så himla fint och tillsammans med detaljerna på kortet blir det superfint! :)