Sidor

26 aug. 2012

Tri-fold card - Harley Ryder

Hej!¨
Har knåpat ihop ett kort som jag länge velat göra, men inte kunnat pga mitt skadade finger.
Tack så mycket för alla uppmuntrande ord och för att Ni fortfarande tittar in till mig, det värmer så :)

Kortet jag har gjort är ett tri-fold card med papper från K-designs "Old Times - Time for lyrics" och digi från KennyK "Harley Ryder"
Kortbasen är gjord i svart cardstock. Men jag har även med lila cardstock för att "klä" kortet förutom mösterpappret. Cardstocken är från WeraLena.
Textstämpeln "DU rockar mina sockar" kommer från Roxstamps det gör även kugghjulsdien.

Här kommer en kortare beskrivning av kortet:
Måtten på kortet enligt nedan: alla mått är i inches:
5 1/2"  x 12"
score/biga vid: 2", 4", 8" och 10"
vänd pappret och skär 1 1/2" in på pappret från 2" t o m 10" på båda sidor om pappret.

Och nu till lite bilder :) Jag skriver inte så mycket idag pga det börjar bli dags och hoppa i säng, man ska ju upp och jobba imorgon :)
Hoppas ni alla får en toppenvecka!
Kramis

Med det här kortet vill jag ta chansen i följande:
K-designsblog DT-call




13 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Riktigt snyggt
Lycka till


Kraaaaaam

Lotta sa...

Men åh så läckert kort! Skönt att du är bättre i fingret! Lycka till! kram

Vicky sa...

Awesome card sweetie love the colour & the design.

Lotsa hugs Vicky xxx

Bhawana sa...

beautiful card.. I love this kind of cards

Kristina ScrapSalig sa...

WOW, ett sånt sanslöst läckert och grymt snyggt kort! Tack och lov att ditt finger läker som det ska så att man får njuta av dina alster!

Vilken snygg stämpel och riktigt läckra papper! Helt underbar färgläggning också och jättefint med kugghjulen på den ena sidan!

Varma lyckönskningar vad DT-ansökan beträffar, med det alstret ligger du bra till och du är så duktig!

Ha en härlig dag, kram på dig!

Cattiegirl sa...

Wow! Häftigt kort! Jag gillar färgerna, vikningen, detaljerna med kugghjulen! Massor att inspireras av! :-)
Kram
//Cattie

Majsan sa...

Hejsan Anna,
WOOW vilket läckert kort, tokgillar den vikningen. så rolig att göra.
Motivet är ju superläcker och du har ju färglagt det så himla snyggt, underbara papper, ja jisses allt är bara sååå snyggt :)

Skönt att ditt stackars finger blivit bättre :), här är det ju inge vidare med denna rygg, men men det blir bättre snart får jag hoppas :)

BAMSEKRAMAR MAJSAN

kortmakeri och känslor sa...

Så galet fint kort!!! Håller tummarna för dig!!! Ses vi på lördag???

Mona sa...

Skönt att höra att du börjar bli bättre i ditt finger. Kortet är ju hur fint som helst, du är så himla duktig på att färglägga fast det har jag nog sagt till dig tidigare:)) men menar det även denna gång.Lycka till med kortet
Kram Mona

Susy sa...

Amazing!
Vilket galet läckert kort, Anna!
Härliga färger, super häftig stämpel och din färgläggning, underbar!!!!

Ha en bra vecka!
KRAM TILL DIG!
SUSY

Rozzan sa...

Härligt kort! Kul att du söker till DT:-)
Ha det gott
Kram

Iffa ...... sa...

Hej vännen!

WOW alltså.....hon står helt klart i fokus på detta kort, sååååå snyggt!!!

Superläckra papper och kugghjulen är så snygga =) Fick hem en liten beställning från Rox idag men kugghjulen var slut nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa den, hihi....hopplösa jag =)

Så fint även på framsidan med diesen bakom henne, det lyfter verkligen fram stämpeln!! De svarta hörnen av bling var supersnyggt = gillar massor!!

Ha en fin kväll!
Kramiz

Chris_P sa...

Wow vad fräckt!! Håller tummarna för dig!!