Sidor

22 maj 2012

Livstecken :)

Hejsan
Nu är det ett tag sen jag bloggade, lämnade kommentarer på era bloggar eller i  facebookgrupper,så jag tänkte att det kanske var dags att visa att jag lever :)

Tack snälla Ni för alla fina kommentarer ni har lämnat. Betyder så otroligt mycket! Så roligt att se att ni gillar det jag gör.

Att jag inte har bloggat mm på länge beror på att jag under en längre tid haft en bråkig kropp, har under vissa perioder även haft svårt att jobba. Jag har gått på olika läkarbesök mm och man har delvis hittat förklaringen men tyvärr så försvann all lust och glädje till allt, i allt det här pga medicinerna jag har fått äta. Det går väldigt mycket upp och ner. Men just nu känns det som det är på väg att vända till det bättre vad gäller pysslandet och jag hoppas att det håller i sig. :)

Jag har tittat på en del av allt det fina som ni har gjort, vilket också har gjort att jag ibland har satt mig och pyssla lite. Vilket absolut ger positiv energi.
I helgen ska jag ha en liten pysselträff, det ser jag verkligen fram emot :) Hoppas att det blir ytterliggare ett steg i rätt riktning.
Och jag hoppas att jag inte ska ha lika långa uppehåll framöver.

Tänkte iallafall visa ett litet kort som jag gjorde för några veckor sedan :)
Hoppas ni alla har en bra tisdag och fortsatt bra vecka.
Kramis






5 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!
Vad glad jag blir av att se att du uppdaterat din blogg!!

Men vad tråkigt att höra =( Usch, det är jobbigt när kropparna bråkar med en, oavsett vad det handlar om. Vad skönt att läkarna kunnat börja reda i vad det beror på för dig. Tyvärr är det ju så att mediciner ibland inte bara gör gott för det de är till för utan även ger mindre roliga biverkningar, det brukar ju dock oftast ge med sig efter ett litet tag.

Så kul att du är tillbaka här inne i vart fall =) och ditt kort du skapat är mycket fint! Vad fin den stämplade fjärilen på tagen är! Färgläggninge är vacker precis som vanligt och alla olika lager av kort bakom den söta stämplen blev superfint!1
Vad kul med en liten scrapträff. Ha så jättekul med dina vänner!!

STOR KRAM från mig =)

Susy sa...

Vilket helt underbart fint kort!
Motivet har du färglagt så underbart!

Var rädd om dig, tänker på dig!

KRAM SUSY

Majsan sa...

ÅHH såå underbart fint, supersnyggt :)

KRYA PÅ DIG OCH TA HAND OM DIG :)


KRAMAR MAJSAN

Stephi sa...

Kram till dig! Vilket underbart kort du gjort..sagolikt!!!

xxxtglxxx sa...

I adore this cute image - its on my wish list! :)

Stunning colouring and fabulous layering. A brilliant card with lots of pretty details :)

hugs

xxalisonxx