Sidor

21 apr. 2012

Lady Raven - Live in the Moment

Halloj!
Jag hoppas att ni alla har en trevlig helg?
Jag har tagit det lugnt och pysslat lite, så gott det nu går. (samtidigt som tvätt- och diskmaskinen går)  Förutom det kort jag visar idag så har jag även gjort ett till, men det kan jag inte visa förens mottagaren har fått det :)

Åter igen är det ett kort med en stämpel från Kenny K, den här gången är det Lady Raven.
Som ni kan se så är kortet inte helt färdigt på insidan. Men eftersom det inte är bestämt vem som ska få det här kortet, så kan man säga att det är klart för nu.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg och tack snälla ni för att ni tittar in till mig :)

Kramis

------------------------------------------------------------------------
Hi there!
I hope you all have a nice weekend?
I have just been taking it easy, crafting a bit, as best possible. (while the washing machine or dishwasher is doing its job)


In addition to the cards I'm showing today, I have also made another card, but I will wait to show it until the receiver has got it :)

Again, it is a card with a stamp from Kenny K, this time it's Lady Raven.
As you can see, the card is not completely finished on the inside. But because it is not decided who will get this card, so one can say that it is ready for now.

Hope you all have a nice weekend and thank you for being so kind to visit my blog and leave comments :)

Hugs






Supply List
Images
Kenny K - Lady Raven

Stamp Ink
Memento - Tuxedo Black

Pro- Tria- Flex- Markers

Paper
DCWV - The old world stack
Bo Bunny - Weekend Market o et cetera

Dies
Cherry Lynn Designs B117 - Fanciful flourish
Magnolia Doohickey

Stickle - Star Dust
dimensional adhesive
adhesive

Challenges this project qualifies for:

11 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Gokväll!
Här har det oxå hunnits pyssla litegrann idag + varit och shoppat och handlat lite nya vårkläder!
Ja, dessa maskiner.....de går i ett tycker jag =)
Fint kort du fått ihop idag! Tycker det är en liten dramatisk känsla över det = supersnyggt!
Hoppas att du får en bra dag imorgon oxå =)
Kram Iffa

Katja/MezzaNotte sa...

Gud vad läckert... så fint- tokgillar färgerna.

Ha en fortsatt fin helg!

Kram Katja

Marita Johansson sa...

Såååå läckert
Kramis

Majsan sa...

Men jössses amalia vilket LÄCKERT kort, såå snygga färger och motivet är ju sååå störtläcker, gillar massor, snyggt färglagt som vanligt :), superdupersnyggt :)

Ha en härlig söndag!!

BAMSEKRAM MAJSAN

Maritha sa...

WOOOOW!!! Supercoolt!!! hur snyggt kort som helst! =)

Kramen

Åsa/asamia sa...

Ännu ett läckert coolt kort från dig, tur jag kikade in så jag fick se det fina du skapar.

Susy sa...

Vilket super läckert kort!

KRAM SUSY

Unknown sa...

FABULOUS ....love the image and the colours you have chosen , great card well done Hugs Elaine

Kristina ScrapSalig sa...

Helt makalöst läckert, vilka färger och vilken perfekt komponering av dekor, papper och dies!!! Din färgläggning av stämpeln är underbar, du har förvandlat stämpelmotivet och gjort det levande. Kenny K:s motiv är supersnygga som de är, men du har höjt intrycket x 100, WOW!

Ha en härlig dag!

Kram

jessie72 sa...

Gillar att du gör tuffa kort för jag e ju en tuff tjej :O)Kram J

Stephi sa...

å guu va snyggt!!!