Sidor

16 mars 2012

BlogCandy - 1 year of blogging

Hi
As I told you yesterday it´s time to celebrate again :) 1 year of blogging and 50 followers.
So fun!!
Thank you so much for all your lovely comments. :)
BlogCandy:
1 Stickles - Stardust
1 Dew Drop Memento- Tuxedo black
5 colorful ribbons
12 pink roses
10 purple roses
25 white 15x15cm papers for painting stamped images with promarkers
1 clear stamp - Trio Delight - cupcakes
1 package of flowers - Inkido
2 purple swirls crystal stickers
green crystal stickers
12 fabric buttons - Papperalla
9 brads-Accents
1 Glue pen
20 chipboard shapes
10 vintage photostickers

 
To have a chans at my candy all you have to do is:

1. Be or become a follower
2. Put the picture on your blog and link back to me.
3. Leave a comment.

Hope you like my blogcandy and whant to join in the chans to win :)
Last until 6 april
Good Luck everyone!!

HUGS

33 kommentarer:

Christel sa...

Tänk att jag blev först med att kommentera din candy! Grattis till ditt första år Anna! Jag blir alltid lika inspirerad av att kika in här hos dig. Jag blir också alltid lika glad av att hitta dina söta kommentarer hos mig.
Underbar candy!
Kram

Labbo sa...

Grattis igen Anna :) Självklart vill jag vara med och fira din 1-årsdag. Jättefin candy du fixat ihop :) Kram

Iffa ...... sa...

Vilken jättefin candy du firar med! STORT GRATTIS till ditt första bloggår, visst är det kul!!
Jag är jättegärna med och tar chansen =)
Stort tack för dina fina kommentarer hos mig, blir alltid så glad =)
STOR Kram och ha en underbar helg!
Kram Iffa

Karin sa...

Hej Anna, jag är en ny följare av din blogg och jag följer dig via google-reader. Jag vill först och främst gratulera dig till en trevlig blogg och till 1 år som bloggare!
Sen vill jag så klart delta i din utlottning.
Har skrivit om din candy i min blogg som du kan läsa här: http://pyssel.kratos.se/post/2012/03/16/Blogcandy-hos-Annas-pysseltajm.aspx

Lotta sa...

Hej Anna! Grattis och jag vill gärna vara med och fira ditt första år! Har länkat i min sidebar. kram Sandra

Majsan sa...

Hejsan Anna!! Vilken härlig candy :), så klart jag vill vara med och fira, GRATTIS TILL ETT ÅR!!
Följare är jag ju redan och har länkat i min sidebar :)

KRAMEN MAJSAN

Unknown sa...

What great blog candy, Anna! Happy blogoversary.
Thank you for the opportunity :)

Celestial Things

Maritha sa...

Så många fina magnolior du har målat...oj oj!! Massor av fina kort här! tack för dina fina kommentarer oxå,det är så kul att få!! =)

Tar såklart och hoppar på som följare och länakr till din candy!

Kramen

jessie72 sa...

Stort Grattis från Weralena.se! Är så glad att jag har dig på min sida. Kram J

Mona sa...

Wow vilken fin candy du har klart att jag vill vara med i den utlottningen håller tummarna. Tycker också att det har varit trevligt när du har tittat in till mig sånt förgyller dagen.
Kram Mona

vivis-pyssel sa...

Stort Grattis!
Jag vill jätte gärna vara med och fira. Håller tummarna eftersom jag är ny på det här med att blogga.
Kram Vivi

millancolin sa...

Stort grattis till första bloggåret! Tiden går så fort, allra helst när man har roligt! Du har en inspirerande blogg och hoppas du fortsätter ditt bloggande länge till :)
Tar gärna chansen att delta i din fina candy du plockat ihop! Är följare och har lagt bilden i min sidebar med länk.
Ha en skön söndag! / Millan

Cattiegirl sa...

Hipp Hipp Hurra På Bloggens Födelseda´! :-)

Jag är gärna med i utlottningen av det superfina snasket! :-)

Har länkat fr min sidebar!
Kram
//Cattie

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till ett åringen!
Klart jag vill vara med och fira
med dig, har länkat i min sidebar
och följare är jag sedan tidigare.
Kramar Ann-Charlotte

Attis sa...

Grattis till 1-år!! Vill gärna vara med att fira, jättefin candy Du har. Har blivit följare och länkat från min sidebar.
Ha det så gott.

Kramiz atti

TinaLinn sa...

Grattis till 1 år =) Självklart vill jag vara med i din candy. Följare är jag redan och har länkat via min sidebar. Kram!

Emelie Pysslar sa...

Väldigt fin candy! :) Roligt att du haft bloggen i ett år. Och jag som bara följt den några veckor. Men jag är gärna med. Är följare och har länkat i min sidebar.
Nu hoppas jag på tur!
Kram

EmmaB sa...

Satt igår och scrappade med de underbara papprena jag fick av dig i förra blogcandyn och går in och ser att du har en till blog candy - vad generös du är! Jag följer redan och har lagt upp en länk i min sidebar, även om jag inte tror att jag har tur två gånger om så gör jag gärna lite reklam för din candy :)
Grattis till ett år!
kram

Sussie sa...

Grattis till ett år Anna.
Vilken underbar candy du
har plockat ihop.
Jag har lagt in en bild
och även länkat och blivit
följare.

Grattis ännu en gång

Om du vill besöka mig
http://pyssligasussie.blogspot.se

Kram
Sussie B.

Bhawana sa...

your new follower, thanks for the chance...

Johanna Thelin sa...

Grattis till ett år, jag är gärna med och firar. Har lagt bilden i sidbaren och länkat tillbaka och följare är jag redan.

Ha det fint!!

Angelas sa...

Grattis till ditt år, din blog är så inspirerande och fin. Även om jag inte skriver så ofta så följer jag den regelbundet och det kommer jag fortsätta med ;))

Din candy linger på min blog

Kram
Angela

Kicki sa...

Åh, jag vill vara med och fira 1-åringen!! ;) Grattis till din fina blogg!
Har länkat å hela faderullan nu! :)

Kram Kicki

Eva sa...

Vill också vara med och gratta samt passa på att vara med om utlottning på en sån härlig candy!!! Hoppas på tur!
Eva W

Sabina sa...

Ojoj, 1 år? De är ungefär 360 dagar längre än jag haft min blogg, som jag knappt hunnit registrera. Men nån dag så... Hur som, grattisgrattis! Hoppas på många kommande år då! ;)

frulans sa...

Hej!
Vilken trevlig blogg du har, mycket fint att titta på och få inspiration från.
Vill gärna vara med på utlottningen av denna fina candy.
Ha det gott! /Malin!

http://frulans.blogg.se/2012/march/bloggcandy-hos-pysseltime.html

Marita Johansson sa...

En jättestor GRATTISKRAM.

Är följare sedan ett tag och har lagt bild med länk i min högra sidebar.

Nu håller jag hårt i tummarna.

Kramis

Wenche sa...

gratulerer. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag.

Jonna sa...

Grattis!
Är gärna med och firar, är följare sen tidigare och har även länkat från min sidebar :)
Kram

bittan sa...

Grattis !
Visst vill jag vara med o tävla , satt mig som följare .
bittan4@gmail.com

Annica sa...

Grattis grattis till dig. Jag vill gärna vara med i din candy och har länkat från min sidebar och är följare. Trevlig helg!!

Nina sa...

Gratulerer med 1-år !!
Jeg er allerede følger og har lagt candyen din inn i min side-bar. Krysser fingrene :-)

God påske

:-) Nina

http://ninashobby.blogspot.com

Стю sa...

Hi! I'm a follower and I'd like to join your candy! Thanks!