Sidor

26 jan. 2012

Grattis min Vän :)

Hej!
Ikväll jag visar dig ett kort som jag gjorde för ett tag sen men har inte kunnat visa tidigare eftersom jag var tvungen att ge det till personen först.
Och idag, äntligen:), gav jag min kära vän detta kort. Stora kramar till dig min vän. :)

Kortet är gjort av papper från Pion - 6x6 - Från mitt hjärta II. Det söta motivet kommer från Sugar Nellie- Verity. Hon är så bedårande :)

........................................................................................................................................

Hi!
Tonight I'm showing you a card that I did a while ago but have not been able to show before because I had to give it to the person first.
And today, finaly :), I gave my dear friend this card. Big Hugs to you my friend. :)
The card is made out of papers from Pion - 6x6 - Från mitt hjärta II. The cute image is from Sugar Nellie - Verity. She is so adorable :)





Kreativa mässan i Haninge nu i helgen 28-29/1.
 För mer info se: http://kreativamassan.se/

Kom till Kreativa Mässan och prova på olika hantverk och hobbies, botanisera bland utställarna och se vad de har att erbjuda.
Alla utställare har workshops och säljer material.
WeraLena workshops: Embossing, Never-ending-card, Mjölkbox, presentbox
Två härliga dagar av sprudlande aktiviet!
Bland annat kommer du att finna pärlor, quilttyger, decoupage, garner, choklad, scrapbooking och mycket mer.
Var: Quality Winn Hotel vid pendeltågsstationen Handenterminalen
När: Lördagen den 28 januari kl 10-17 och söndagen den 29 januarikl 10-16
Biljettpris: 80 kr/dag för vuxen, 50 kr/dag för barn under 12 år

6 kommentarer:

jessie72 sa...

Du glömde skriva att du i egen hög person kommer vara där och skriva autografer till dina fans ;O) Hälsningar från din manager

Majsan sa...

Hejsan Anna!! ÅH jisses så vackert kort, helt enkelt HELT UNDERBAR!!

Kramiz Majsan

Iffa ...... sa...

Kortet är jättefint! Jag älskar rooooosa =))
Kram Iffa

Susy sa...

Så vackert kort!

Kram till dig och trevlig helg!

Susy

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbart vackert kort som jag gillar massor:) Detta stämpelmotiv är också så himla ljuvligt:) Vad du har varit duktig och färglagt detta på en mycket snyggt sätt:)

Vad jag blir GLAD att du gillade Kistan:) Själva mallen kommer i från http://bellamios.blogspot.com/
Har du inte hälsat på hos henne så gör det för hon gör otroligt mycket fint och är otroligt inspirerande :)

Jag har använt mig av två stk dies paket som kommer från Spellbinders som heter "Fleur De Lis Accents" och "Parisian Accents"

Å du jag hjälper jättegärna till och svarar på frågor om jag kan:)

Tycker absolut att du ska testa på att göra en själv för den är super kul att göra:) Men den tar lite tid att göra men jag lovar dig det är det värt:)

Ha en underbar helg och kramar till dig också ♥:)

Pop's Cards sa...

Beautiful colours on this card hun and such a beautiful design :) ♥ Pops x x x