Sidor

17 dec. 2011

Card - Magnolia Twins

Hej Här kommer ett litet snabbinlägg innan det är dags att börja julfixa. Det är ju bara en vecka kvar!!!
Ingår visade jag en toffifeebox i pionpapper, då blev det lite papper över som jag sedan gjorde ett julkort av.
Ha en bra dag
Kramis
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here's a little quick post before it is time to continue with the Christmas preparations. It's only a week left!
Yesterday I showed a toffifeebox in Pion paper, there was a little piece of paper left which I then did a Christmas card of.
Have a nice day
Hugs


6 kommentarer:

Majsan sa...

Åh så sött kort, gillar silvriga färgerna o metalldekorationerna, så snyggt!!

Susy sa...

Helt underbart vackert!

KRAM TILL DIG!
SUSY

Iffa ...... sa...

Jättefint kort!
Metalldekorationen uppe i höger hörn var bara såååååååå underbar =) Får man fråga vart den är köpt ?
Kram Iffa

Iffa ...... sa...

Tack vad snällt av dig =)
Var inne och kolla......där ska jag unna mig och shoppa julklapp till mig själv, hihi! De hade dessutom 20% någon vecka framåt nu så det är ju perfekt!
Kram och God Jul!

xxxtglxxx sa...

This is so delightful! :) Gorgeous frosty effect and beautiful image. Love your silver embellies too!

hugs

xxalisonxx

Kristina ScrapSalig sa...

Åh, ett sånt vackert julkort med ljusa läckra färger! "Tildorna" är så fina och jag gillar verkligen de glittriga detaljerna!

Stor kram!