Sidor

4 sep. 2011

Note-box kort

Hej
Nu är snart helgen slut och en ny arbetsvecka väntar, och då kommer det inte finnas så mycket tid för kortmakeri. Men i helgen har det blivit några saker iallafall och så har jag målat en del stämplade motiv men det tänkta jag inte visa nu :) Utan här kommer ett Note-Box kort, inspirerad av en tidning. Tanken är att man ska kunna lägga flera kort inuti.
Papprena jag har använt kommer från Wishmade: Letter Harlequin och finns hos WeraLena

Ha en trevlig söndagkväll.
Kramis Anna
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi

Now, the weekend soon is ending and a new work week is ahead, and then there will not be much time for Cardmaking. But this weekend I have done a few things anyway and I have also painted some stamped designs but I will  not show them now:) 

I will show you a Note-Box cards, inspired by a magazine. The idea is that you can add more cards inside.
Papers I have used is from Wish Made: Letter Harlequin and held by WeraLena

Have a nice Sunday evening.

Hugs Anna











Supply List
Paper
Wishmade: Letter Harlequin WeraLena
Martha Stewart :
Lever Border Punch "Eyelet Lace"
Lever Deep Edge Punch "Monarch Butterflies Trim"

Sentiment - Reprint "Kramar" (Hugs)
Misc. Supplies
Blue ribbon
Self Adhesive Pearls
 adhesive
Challenges this project qualifies for:

3 kommentarer:

kortmakeri och känslor sa...

Det var ju superfint. och så smart! ett sånt måste jag göra...
tackar för tipset!

Kamilla sa...

ÅÅÅh så underbart!!!

Jag köper mina spetsar (och PM) hos Joannasheen.com gaaalet billigt och fraktfritt :)

Kram kram

xxxtglxxx sa...

Wow! :) Your blog is fantastic and full of gorgeous creations :)

hugs

xxalisonxx