Sidor

19 maj 2011

Väska

Idag såg jag något jättefint som jag bara var tvungen att testa. Det var en jättefin handväska gjord i papper.
Så här blev min :) Lite pyssel var det, men nu blir nästa betydligt lättare att göra. Jag valde att göra den i svart cardstock och sedan ett papper från Tilda. Men det blev nog lite tjockt, så ett tips kan vara att ta ett tunnare papper. Mallen till denna söta väskan hittade jag här.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today I saw something very nice that I just had to try. It was a beautiful handbag made ​​of paper.
And here you see my results:) A bit difficult, but now it will be much easier to do the next time.
I chose to do it in black cardstock and then a piece of paper from Tilda. But it was probably a bit thick, so a tip would be to take a thinner paper. The template for this cute bag I found here.






1 kommentar:

Carola sa...

Väskan blev jättefin! Tack för titten :)