Sidor

17 apr. 2011

Boxkort - Lovers Lane

Häromdagen hittade jag ett nytt sätt att vika ett kort, som jag bara blev tvungen att prova. :)
Kortet öppnar upp sig till en box, insåg att jag inte tagit någon bild från sidan som visar just det. Jag får lägga upp det lite senare.
Kortet är vikt i en tunnare variat av cardstock i en ljusgul färg. Sen har jag använt mig av papper och bilder från Lovers Lane-Country Companions, allt köpt hos WeraLena.
Mallen till boxkortet hittar du här





The other day I found a new way to fold a card, which I just had to try. :)
The card opens up into a box, I realized that I did not take any picture from the side that shows just that.
I may put it up a little later.
It is folded in a thinner variation of cardstock in a light yellow color. Then I used paper and images from Lovers Lane, Country Companions, all bought from WeraLena.

2 kommentarer:

jessie72 sa...

I´m sooo impressed! Yack för mallen till det andra kortet. Kommr nog att ge mig på det i helgen!
Vi hörs!

//J

Anna sa...

Det kommer du klara galant:)
Måtten på det kortet hittar du i mitt tidigare inlägg ifall du inte vill mäta mallen:)