Sidor

20 mars 2011

Hemkommen från Göteborg :)

Då har jag för första gången varit på en mässa för scrapbooking o korttillverkning. Det var roligt :) Det var lätt att bli lite fartblind. Hade kunnat handlat hur mycket som helst :)

Innan vi kom ner till Göteborg tog vi en sväng förbi Alingsås och butiken zen-cart.com - Powered by Linux
Där finns bl a ett stort utbud av cardstock och det var ju bara ett måste att köpa på sig i princip ett av varje färg samt en packe vit och en packe svart, här ska det göras kort. :) Köpte även några söta stämplar som jag kommer att visa framöver på de kort jag gör.

På mässan köpte jag de Promarker-pennor som jag saknade, så nu är samlingen komplett :)
Jag köpte stämplar från Vilda stamps och Scrapnet.se Sen blev det lite tårtpapper och stämplar från Scraplyckan. Och som avslutning blev det lite embossingtillbehör från Arkivetdesign och lite band från Ateljé Lektyg &Hantverk. Allt kommer att visas här på kommande kortinlägg :)

Det blev en helg med mycket skratt och avkoppling. Något jag gärna gör om igen. Men då ska jag försöka låta bli att borsta tänderna med sminkrengöringen :D.

Inga kommentarer: